| Snooki |- DAPPY <3 LOVE*LIVE*LIFE -

N-dubz kalender 2011!

Funderar stort på att köpa deras kalender nu till 2011 , bara jag som tycker det känns konstigt med 2 1orn islutet? 2011? haha tror jag börjar bli lite trött ;)

menmen blir nog att man beställer den , bilderna såg ju riktigt fina ut också  och är man ett så stort fan till dom som jag är och har varit i många år så blir man ju glad att få se dom varje månad i kalerndern hahah
men dappy hade ju gärna fått vara på bild på JULI och inte juni :( min födelsedag e ju i juli menmen...

Här kan ni se kalendern:

Framsidan e den stora bilden högst upp, sen småbilerna hör till varsin månad som ni nog redan listat ut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0