| Snooki |- DAPPY <3 LOVE*LIVE*LIFE -

HAHAHA dör

Va ute med min hund en stund sen , det snöar och regnar på samma gång just nu
så gick ganska snabbt med hunden när ja går så går ja förbi en tjej som kommer mot mej, sen hon snackar i telefon jag går förbi ( min hunds koppel va ganska lös så hon gick en bit bakom mej ) så när ja paserat henne ca 3 sek senare så är tjejn och min hund typ brevid varandra och pang så börjar min lilla hund morra och skälla som hon alltid gör haha
och tjejen storskriker HAHAHAHAH sen hon kollar ner och då skämms hon för hon såg det bara va en liten chihuahua ;)

Sen hon bara omg jag har skämt ut mej totalt nu i telefonen hahaha kunde inte hålla mej för skratt så skyndade mej därifrån xD

Kanske inte låter så roligt, men hade du varit där och sätt det hade du också skrattat ;) heheh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0