| Snooki |- DAPPY <3 LOVE*LIVE*LIFE -

Hemsk nyhet fick man höra idag

Försov mej idag så blev lite försenad till första lektionen eller inte..
Va ca 10 min försenad gick till korridorren till klassrummet och ser en från klassen sitta där, läraren hade inte4 kommit än och inte resten av klassen..

Och det va P. Som satt där, inte träffat henne på snart 3 veckor och fick aldrig tag på henne heller under dom veckorna,, så frågade lite och så vf man ej hört av henne eller vf hon ej varit i skolan så fick man höra den chockande nyheten...
Hon hade varit på en fest och ja där hände saken..
Har ingen lust att skriva vad som hände här, men nu kan antagligen lista ut det ändå..

Jag frågade om hennes föräldrar visste om det och nej det gjorde dom heller inte,, så hur ska man nu få henne att berätta det för dom...
och nu vill hon jag ska följa med till ungdomsmottagningen och kolla upp så lite saker..
Tog henne till skolans kurator / och ja, jag vet dom inte hjälper så mkt men men...
Även kuratorn försökte övertala henne att berätta det för hennes föräldrar så får se imorgon hur det gick...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0