| Snooki |- DAPPY <3 LOVE*LIVE*LIFE -

HundKLÄDER/TILLBEHÖR jag vill ha! DEL 1

Brukar inte köpa så mycket saker till min hund då jag ändast brukar köpa godis som hunden har nytta av ;)
Men hänt man köpt en juldräkt och en jack nu til vintern , men sen har jag redan allt som man behöver hemma
men hittade lite saker jag hade velat ha här:

Hund väska ( har redan en rosa juicy couture hundväska) men skaddar aldrig med flera


Rosa tröja - hur söt som helst!


Skit fin denna med!


Vit vinterjacka ( ser nästan ut som min haha så denna är ett måste! så vi kan bli tvillingar;) )


Lägger upp lite mera kläder och tillbehör sen ! Så inte detta inlägget blir för långt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0