| Snooki |- DAPPY <3 LOVE*LIVE*LIFE -

USTREAM


Va inne på facbook sen jag ser N-DUBZ hade skrivit dom är online på ustream ( en sida där kändisar kan sätta igång sin cam live och så kan man chatta med han/henne) Kändisen snackar och fansen skriver :)
Men n-dubz hade precis gått ur för att sjunga på ngn konsert så deras vänner wantmoreEncore va kvar och snackade och sen blev man fast där :) ( dom snacka engelska då dom ej är från sverige )

Sen dom sa vill ni vi ska säga ditt namn skriv nu
alla skrev som galningar men mitt namn kom upp över 7 gånger ;) gäller att va snabbt dom bara
HI * FROM SWEDEN .. jag dog <3

haha sen dom läste av chatten vad att en tjej hade frågat vad för tjejer dom gillade
sen ja skriver snabbt säg ni gillar svenska tjejer ahah
sen dom säger ja klart vi gillar svenska tjejer men vi har aldrig varit i sverige men en av killarnas pappa va från sverige :)

Sen jag ser att killen i vit adidas "halvsover" eller så va det för han kollar ner i mobilen så jag skriver snabbt i chatten typ så här : GUY IN WHITE ADIDAS, STOP SLEEPING
Och just då så har alla slutat skriva i chatten så dom ser min komentar klart och tydligt så läser han i mitten upp det sen så skrattade dom och sen lossades dom alla sova hahaha


hahah sen en stund senare när dom logga ut 10 sek senare loggas dom plötligt in igen utan att dom vet om det så dom står och fjantar sej framför kamerna och sånt sen efter några sekunder mäkrer dom det hahah

Looove them ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0