| Snooki |- DAPPY <3 LOVE*LIVE*LIFE -

Hemsk morgon ;/ + Snart filmdags..

Tror jag snart ska sätta igång filmen Silent Hill :)
Men kommer nog inte orka se färdigt hela då jag är sjukt trött då det inte blev mycker sömn inatt.
Som jag skrev igår så har ett av mina ögon blivt lite konstigt hade jätte ont när jag blinkade igår så gjorde allt för att inte försöka blinka..
Sen idag när ja vakna så fick jag en chock!
Öppnade ögonen av att det va så ljust i rummet men redan då känner jag att något inte stämmer
jag känner att ena ögat inte kan öppna sej ( är ganska trött så bryr mej knappt och börjar klia ögat)
sen öppna det sej lite gick till badrummet och kollade mej i spegeln och jag börja nästan skrika

Mitt ena ögas ögonglod hängde typ helt ner för ögat ( då det är svårt att föklare så får min bild försöka hjälpa er att fatta lite hehe , det svarta ska då föreställa ögonlocket)
Alltså "halva" sidan av ögonlockat hade "ramlat" ner för ögat men "halva andra delen" av ögat så fritt att kunna se på.. Blev så rädd att jag faktiskt börja gråta.. hade ni sett hur det hade sätt ut så hade ni förstått..
Försökte att inte tänka på det mera och låta ögat va och blinka så lite som möjligt.
En timme senare hade ögonlocket åkt upp igen där det alltid ligger men den va ganska tjock ändå
och nu har jag bara ont när jag blinkar.. så är ganska rädd att vakna imorgon då jag inte vill uppleva samma sak igen!!


Kommentarer
Postat av: ♥ Erika - Mamma till två små ♥

receptet är fixat ;-) ha en skön kväll!

2011-02-13 @ 20:58:25
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0