| Snooki |- DAPPY <3 LOVE*LIVE*LIFE -

JAY SMITH VANN IDOL

Så idol börjar om mindre än en timme men som nog alla fattat så kommer Jay vinna hela skitet
OCH NEJ HAN FÖRTJÄNAR EJ DET!!

Hur man man ens låta någon som knarkar vara med i idol?! Det ger bara fel signaler till dom yngre, då dom ser att knarkar man så händer ändå inte speciellt mycket utan man kan fortsätta med alla sina saker..
Han borde blivit utsläng från idol så fort det kommit upp i tidningen

Och sen det löjliga tjafset om han och Minnah är kära i varandra,, stackars flickvänen till jay nej nej nej
uchs så mycket jag hatar han juste nu
och kan inte ens fatta att han va min favorit när man såg han på tv för första gången då man skulle söka in .. uchs hjärntvättad man va ....

Kommentarer
Postat av: P E T R A

sv; Tack! Jag har fått den frågan många gånger, och svaret är att jag har ett speciellt nagellack med en smal pensel som är lätt att måla med. Jag köpte några olika färger på Cubus för typ ett år sen, men dom säljer dom inte längre.. Kram!

2010-12-11 @ 10:42:42
URL: http://ptraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0