| Snooki |- DAPPY <3 LOVE*LIVE*LIFE -

Blir en tävling imorgon så kolla in då!

Imorgon läggar jag upp en tävling så kolla in då ;)
Har lagt in den på tidinställt inlägg så runt kvart i 11 så ska tävlingen vara uppe i bloggen!
Men nu ska jag kolla färdigt våra värsta år på tv6 sen sova :))





Själv så är jag med i en tävling där man kan vinna ett smyckeställe och detta är en tävling jag verkligen vill vinna! Och med den "turen" jag har så får jag inte få för höga förväntingar , men men man får alltid hålla tummarna :)


Kommentarer
Postat av: Elise

answ: jag köpte den i en vanlig ica-affär. Det är en sådan pinne men stoppar i blommorna och så tog jag endast av den lilla mössan ;)

2011-02-19 @ 07:12:27
URL: http://lisessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0