| Snooki |- DAPPY <3 LOVE*LIVE*LIFE -

Nej nu tar jag och säger god natt!

Dags för mej att sova nu, då jag inte vill vända på dygnet nu när skolan börjar om bara någon dag

 


Imorgon blir det att gå ut och promenera låångt med hunden, då jag inte tagit tag i träningen :( så kommer inte hinna bli smal och fin till studenten men men jag har mej själv att skylla..
Men hoppas man kan gå ner lite innan det är dags att springa ut från skolan så ja inte ser föör tjock ut, då man ska ha vitt klänning.. Och jag som verkligen hatar att ha vitt på mej! Då man ser sååå tjock ut, men jajaj nu får ja sluta klaga ;)
Goood natt på er alla!

Kommentarer
Postat av: Emelie Wingren

Sv: Inget pinsamt att behöva fråga.. (: du ser här vad det är för något och hur man gör och använder det: http://www.youtube.com/watch?v=kc5fJegtnb0&feature=fvwrel hoppas det är något för dej (:

2011-02-27 @ 10:39:17
URL: http://emeliewingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0