| Snooki |- DAPPY <3 LOVE*LIVE*LIFE -

Så glad :D

IIIIIH har blivit beroende av ett nytt band
Men av någon konstig anledning så lyckas jag ALLTID glömma bort deras namn hahah

Just nu är dom faktiskt i sverige ( stockholm :(typiskit..då det är lite för långt från mej  ) !! Dom kom igår och ska stanna i 6 dagar , vad dom gör där vet ja faktiskt inte då ja inte han fråga dom på ustreem ( sån sida kändisar man logga in med sin cam och snacka live med sina fans, och alla fans skriver till dom live i chatten )

Är sååå himla glad att dom har accpeterat min vännförfrågan på facebook :D iiih :D hahah
Under ustreem snackat ( då det hakade väldigt mkt ) så lärde jag dom lite svenska hahaha , och dom läste det såå gulligt hahah men jajaj nu ska jag kolla lite tv och njuta av sista dagen man kan va uppe länge nu på lovet, då skolan börjar på måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0