| Snooki |- DAPPY <3 LOVE*LIVE*LIFE -

Naken bild på dappy har kommit ut på internet!

Logga in på facebook idag sen jag kollade i "senaste nyheter" eller vad det nu heter så stog det i en grupp som jag är medlem i ngt med i love n-dubz så hade skaparen skrivit något i stilen med stackars dappy m.m sen många människor hade ju kommenterat inlägget och frågat vad som hänt sen en människa hade lagt upp länken om "nyheten" så jag klickar och vilken chock man fick haha
en bild när han ligger och sover naken som hans förra flickvän eller ngt lagt ut för att hämnas.
menmen folk kommer glömma det lika snabbt som alla andra kändisar som varit med om samma sak

Censurera bilden där nere haha då jag ej vet hur gamla mina bloggläsare e
och om ni så gääärna vill se bilden då jag blir trött på alla komenterar SOM RADERAS DIREKT så får ni söka på GOOGLE.SE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0