| Snooki |- DAPPY <3 LOVE*LIVE*LIFE -

Gladiatorerna - ska jag eller ska jag inte?!?!?!

För några dagar sen såg jag en reklam som gjorde mej väääldigt glad, och måpnga roliga minnen kom tillbaka!
Gladiatorerna är tillbaka!!!
Jag ääälskade det programet som liten och ville alltid vara med i det så nu när det är tillbaka så kommer den stora fråga om ja ska pröva att söka in eller inte..

Vill såå mycket va med men ändå inte, då min kondition är fruktansvärt så kommer jag antaligen dö innan banan är färdig.
men får väl tänka lite på saken och sen meddelar jag hur det blir hahah




Kommentarer
Postat av: Ida Hjortsberg

Du säger att de ser exakt likadana ut?

Då får haf be dig titta en gång till, det är stor skillnad och jag har massor av tavlor som inte hon har. Sedan finns en av hennes tavlor på nätet sedan tidigare och det är dammtussarna, så NEJ! Det är inte kopierat! :)

2011-03-08 @ 20:03:33
URL: http://zweets.se
Postat av: Devin

TACK skit kul att du höll på mig...



Har också sökt till gladiatorerna, så sök du med , det tycker jag ;) så jag kan heja på dig mä

2011-03-12 @ 20:24:31
URL: http://www.finest.se/devin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0