| Snooki |- DAPPY <3 LOVE*LIVE*LIFE -

varför?! ;/



Du och jag finns inte längre.

Vem va de som alltid funnits där för dej?!  Jo de är JAG!!!! Men du kastar bara massor
skit på mej hela tiden! Du bara snackar massor skit till folk.  
Trodde faktiskt vår vänskap va starkare än alla ryktena! Först tänkte jag bara skita i de! Men nu orkar jag inte ta mer skit från dej!
Du sa att du va min bästa vän... I helvete heller!! Bästa vänner snackar man inte skit om! Lär dej de!!!!
NU har du inte mej kvar heller, skiter i dej som alla andra gjort nu! Vem ska du gå till nu? Dröm och glöm att du kan komma till mej nu.. Trodde inte du va sånmen nu vet jag de!! du sa att du aldrig ville förlora mej, men nu har du gjort de!!!!! Våran 12 års vänskap är över!! Usch på dej. Är så ledsen och besviken på dej! Trodde jag kunde lita på dej. men de kunde jag tydligen inte !!!!!!!!!
tack vare dej kmr jag ALDRIG lita på ngn igen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0